صادقیه خیابان سازمان آب

02144269514

09124503667

هایفوتراپی

هایفوتراپی در مقابل عمل زیبایی لیفت صورت، هزینه و عوارض جانبی کمتری دارد. در قابل ماندگاری و اثر آن نیز کمتر است. ممکن است با گذر زمان و بعد از انجام هایفوتراگی نیاز باشد تا درمان تکرار شود.

در RF فراکشنال امواج به لایه اپیدرم و درم پوست نفوذ می کند ولی در هایفوتراپی امواج به لایه ی هیپودرم نفوذ می کنند. هیپودر آخرین لایه ی پوست است و برای رسیدن با آن باید از لایه اپیدرم عبور کرد. در لایه ی هیپودرم، غشای نازکی به نام SMAS است که باعث کشیدگی عضله می شود.

تزریق چربی جزو روش های تهاجمی ‌محسوب می‌شود و دارای مزایا و معایب متعددی است. در این روش، چربی را از یک قسمت بدن، مانند پهلو یا ران، برمیدارند و پس از خالص سازی، آن را به نواحی صورت مانند گونه، زیر چشم و … تزریق می‌کنند. این روش نسبت به کاشت پروتز، عوارض کمتری دارد و ظاهر صورت طبیعی‌تر است. در این روش نیز، تاثیرگذاری کامل پس از چند ماه مشاهده می‌شود.
با اینکه تزریق چربی محاسن زیادی دارد، اما نباید از معایب آن غافل شد. کبودی، تورم، احتمال حساسیت به داروهای بیهوشی و بی حسی، زخم های کوچک روی پوست، مشکل در ترمیم (در صورت بروز اشکال)، جذب چربی بر اثر فعالیت و سوخت و ساز بدن، آمبولی (در صورت تزریق اشتباه به رگ خونی) و نیاز به تمدید، از عوارض و معایب آن به شمار می‌روند.
همچنین، اگر پزشک مهارت کافی نداشته باشد، احتمال بروز عوارض بیشتر یا نارضایتی فرد وجود دارد.
در روش هایفوتراپی با اینکه تاثیر تدریجی‌تر است، اما هیچ کدام از عوارضی که در تزریق چربی ممکن است رخ دهند، وجود ندارد. همچنین، ماندگاری آن بیشتر بوده و با مراقبت از پوست در حین درمان، می‌توان به ماندگاری درمان اضافه کرد.
در درمان هایفوتراپی، سلول های پوست تحریک به تولید کلاژن می‌شوند. اما در روش تزریق چربی، چنین فرآیندی در پوست رخ نمی‌دهد. از لحاظ هزینه نیز قیمت هایفو کمتر از قیمت تزریق چربی است.

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما اینجاست تا به سوالات شما پاسخ دهد. هر چیزی از ما بپرسید! + تخفیف 30 درصدی
👋 برای 30 درصد تخفیف پیام بذارید