صادقیه خیابان سازمان آب

درمان زگیل تناسلی با لیزر در بهترین مرکز زیبایی صادقیه ✅

درمان زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی با لیزر در بهترین مرکز زیبایی صادقیه با پرداخت هزینه مناسب، مراجعه نمایید.

درمان زگیل تناسلی در مرکز زیبایی صادقیه یعنی کلینیک زیبایی دلدار، با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود.

ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV که به صورت عامیانه تحت عنوانِ زگیل تناسلی شناخته می شود، رایج ترین عفونت مقاربتی است.

روش های درمان زگیل تناسلی
روش های درمان زگیل تناسلی چیست؟

بهترین مرکز زیبایی صادقیه

بسیاری از افراد می توانند با تزریق واکسن HPV از ابتلا به این بیماری خودداری کنند.

این در حالی است که متاسفانه به دلیل عدم آگاهی و ارائه اطلاعات تخصصی بهداشتی، تعداد ِافرادی که به زگیل تناسلی دچار می شوند، در حال افزایش است.

اگر شما هم جزء این گروه از افراد هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

روش های درمان زگیل تناسلی

برای درمان زگیل تناسلی، ابتدا باید نوعِ آن توسط پزشک به درستی تشخیص داده شود.

برخی از زگیل های تناسلی به مرور زمان از بین می روند اما در سلول های پوستی باقی می مانند.

از این رو کسانی که به این بیماری مبتلا می شوند باید برای درمان، کنترل و عدم انتقال ِزگیل ها به سایر افراد، فورا به پزشک مراجعه نمایند.

فردی که به بیماری زگیل تناسلی مبتلا می شود یا علائم آن را در بدنش مشاهده می کند (که شامل بیرون زدنِ زگیل ها اطراف ناحیه تناسلی هستند) ناقل به حساب می آید.

با تشخیص پزشک متخصص و با در نظر گرفتنِ شدت بیماری می توان روش های زیر را برای درمان زگیل تناسلی در نظر گرفت:

• درمان زگیل تناسلی به واسطه لیزر.
  • درمان با کرایوتراپی.
  • سوزاندن زگیل ها.
  • استفاده از دارو.
  • درمان های خانگی.
  • عمل جراحی و برداشتن زگیل ها.

سریعترین روش های برداشتن زگیل تناسلی

در مرکز زیبایی صادقیه، خدمات برداشتن زگیل تناسلی به واسطه لیزر انجام می شود.

بهترین و سریعترین روش برای درمان این بیماری، استفاده از لیزر است.

در این روش، اشعه های لیزر به بافت زائده ها نفوذ می کنند.

سپس زگیل های موجود روی پوست و ریشه آنها به آرامی از بین می روند.

اپراتور با تنظیم تجهیزات می تواند نفوذ لیزر را تا حد خاصی برای حذف زگیل‌ها کنترل کند.

از این رو، لیزر کردن در حال حاضر امن ترین روش برای درمان زگیل تناسلی به حساب می آید.

بسیاری از کسانی که در مرکز زیبایی صادقیه اقدام به لیزر درمانی و برداشتن زگیل تناسلی خود کرده‌اند، عوارض ِناشی از آن را بسیار ناچیز دانسته‌اند.

شایان ذکر است که مراقبت های بعد از لیزر درمانی بسیار ساده هستند، و بهبودی کامل بعد از مدت کوتاهی به راحتی حاصل می شود.

درمان زگیل تناسلی مردان
درمان زگیل تناسلی مردان از چه طریقی ممکن است؟

کاربرد های جالب لیزر در زیبایی

درمان زگیل تناسلی مردان

طبق آمار، مردانی که شریک های جنسی متعدد دارند یا همجنسگرا هستند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به ویروس HPV یا زگیل تناسلی قرار دارند.

البته غالبا عفونت HPV در برخی مردان هیچ گونه علائمی مثل رویش زگیل در نزدیک نواحی تناسلی ندارد.

اگر سایر علائم رایج مانند درد در ناحیه تناسلی، خارش و خونریزی را دارید یا شرایط زندگی‌تان به تازگی در اثر این علائم تغییر کرده است، پیشنهاد می شود برای تشخیص دقیق حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

در صورت بروز زگیل ها در نواحی خاص مانند آلت تناسلی، کشاله ران، بیضه ها، مقعد و … می توان آنها را به واسطه لیزر یا سایر روش ها (که کمی بالاتر به آنها اشاره کردیم) درمان کرد.

شایان ذکر است که ابتلا به این ویروس در مردان به معنی وجود سرطان نیست.

در اصل، به ندرت پیش می آید که آقایان در معرض ابتلا به سرطان در اثر ابتلا به ویروسِ HPV باشند.

مراقبت های بعد از زگیل تناسلی

پزشک متخصص در بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی در صادقیه (کلینیک دلدار) به شما توصیه هایی را بعد از درمان به واسطه لیزر یا جراحی ارائه خواهد داد.

معمولا این مراقبت ها، برای جلوگیری از برگشت زگیل ها انجام می شوند و بسیار حیاتی هستند.

• پس از لیزر درمانی برای زگیل تناسلی، باید از پماد آنتی بیوتیک استفاده کنید.

بعد از گذشت دو هفته می توانید به سراغ استفاده از کرم های ترمیم زخم زگیل بروید.

• همواره مناطقی که قبلا در آنها زگیل تناسلی رشد کرده است را خشک نگه دارید.

در اصل، این نواحی برای جذب عفونت به رطوبت نیاز دارند.

شما باید مراقب باشید تا مجددا محیطی را برای رشد زگیل ها فراهم نکنید.

عفونت های زگیل تناسلی

بروز عفونت یا برگشت زگیل های تناسلی بعد از درمان ِکامل، به ندرت اتفاق می افتد.

اگر مراقبت های لازم پس از درمان به درستی انجام نشده یا بلافاصله بعد از لیزر درمانی، رابطه جنسی بدون کاندوم برقرار شود، زخم‌ها عفونی خواهند شد.

باید این نکته را در نظر گرفت که زگیل تناسلی یک یا دو مدل خاص ندارد و تاکنون صد نوعِ مختلف آن کشف شده است.

اگر زگیل بسیار کم خطر باشد خود به خود و بدون درمان از بین می رود.

اگر زگیل از نوعِ بسیار پرخطر باشد، ریسک ابتلای فرد به سرطان را افزایش خواهد داد.

هزینه درمان زگیل تناسلی
هزینه درمان زگیل تناسلی چقدر است؟

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

هزینه درمان زگیل تناسلی

هزینه درمان زگیل تناسلی در مرکز زیبایی صادقیه به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و کاملا مدرن بسیار مناسب و با نتیجه دهی فوق العاده می باشد.

از آنجایی که این روش بسیار موثرتر از دیگر روش هاست، طبیعی است که دارای نتیجه مطلوب باشد.

البته، هزینه ای که از بیماران برای لیزر درمانی اخذ می شود، متغیر است.

برخی از بیماران یک یا دو زگیل روی پوست خود دارند و عده ای دیگر، با زگیل های حجیم تر و گسترده تر به کلینیک دلدار مراجعه می کنند.

کاملا مشخص است که هزینه لیزر درمانی برای گروه اول کمتر از گروه دوم می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه درمان زگیل تناسلی با لیزر به مرکز زیبایی صادقیه مراجعه کرده یا با ما تماس حاصل کنید.

آیا بعد از زگیل تناسلی میتوان رابطه داشت؟

با مراجعه به مرکز زیبایی صادقیه و کمک گرفتن از بهترین دکتر برداشتن زگیل در صادقیه در کلینیک دلدار، می توانید پروسه درمان خود را کامل کنید.

منظور از کامل شدن پروسه، صبر کردن تا ترمیم کامل زخم ها و اتمامِ دوره‌ی زمانی توصیه شده توسط پزشک متخصص است.

معمولا بعد از اتمام درمان، افراد می توانند به واسطه ابزارهای پیشگیری مانند کاندوم اقدام به برقراری رابطه جنسی نمایند.

البته، کاندوم نمی تواند خطر ابتلای همسر یا شریک جنسی شما را به این ویروس به صفر برساند.

بهتر است شریک جنسی یا همسر شما در کنار ِاستفاده از ابزار پیشگیری، برای تزریق واکسن گارداسیل نیز اقدام کند.

در صورتی که پس از درمان مجدداً شاهد ظهور زگیل ها بودید، بهتر است از برقرار ارتباط جنسی خودداری کرده و موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

آیا بعد از زگیل تناسلی میتوان رابطه داشت؟

مرکز زیبایی مرزداران